No hi ha projectes en marxa, categories o tags amb aquesta cerca...
Pulsa ‘Enter’ per buscar entre tots els projectes :)
Treballant amb artistes i creadors des de 2010
amb el major percentatge d'èxit del món!
Fer un Verkami et permet arribar a nous públics, crear llaços més forts i perdurables amb la teva comunitat i fer que els teus seguidors gaudeixin una experiència de consum cultural com mai abans han viscut.
Som un equip d'experts en crowdfunding apassionats per l'art i la cultura que treballem amb tu i t'assessorem per plantejar la teva campanya amb les màximes garanties. Des de 2010 som la plataforma amb la major taxa d'èxit del món, amb el 76% d'èxit al 2016!
Connecta amb la major comunitat d'amants de la creativitat i el finançament col·lectiu d'Europa, que diàriament visita Verkami per descobrir projectes i recompenses increïbles. Junts som molt forts!
Som una plataforma en constant desenvolupament per oferir l'última tecnologia per editar, gestionar, monitoritzar i difondre la teva campanya i la millor experiència als usuaris. I tot això amb el preu més ajustat. La gestió dels pagaments només et costarà un 1,5% del total recaptat, la qual cosa suposa un estalvi al voltant del 4% respecte a altres alternatives.
Prepara la teva proposta amb la mini-guía per començar el teu projecte. Envia'ns-la i la revisarem en 3-5 dies.
Si encaixa a Verkami, et donarem accés a la teva pàgina privada d'edició.
Disposes de tot el temps que necessitis per treballar la versió definitiva de la teva pàgina de campanya, amb tot el nostre suport i consells sobre objectiu, recompenses, plantejament...
Quan estigui tot enllestit, publica-la el dia i hora que vulguis. Comença la teva campanya!
Consulta aquesta mini-guia que t'ajudarà a preparar la teva proposta.
Repassa que tinguis clars tots els punts indispensables per començar una campanya de crowdfunding: El pressupost del projecte que vols fer realitat, les recompenses que oferiràs, la planificació de la difusió…
Quan ho tinguis tot a punt, Envia'ns la teva proposta!
La informació que ens facilitis quan enviïs la teva proposta és perquè el teu assessor/a Verkami pugui avaluar la proposta i veure si encaixa amb la nostra línia de projectes creatius i culturals.
Si encaixa a Verkami, et donarem accés a la teva pàgina privada d'edició i disposaràs de tot el temps que necessitis per deixar llesta la pàgina de campanya amb el suport del teu assessor/a: Millorar recompenses, elaborar la descripció dirigida al teu públic, pujar el vídeo de campanya i imatges... i quan tot estigui a punt, publicar el dia i la hora que tu vulguis.
A Verkami assessorem de forma personalitzada tots els projectes que publiquem. El treball previ que dediquem a preparar les campanyes amb els autors perquè publiquin amb les màximes garanties d'èxit és una de les claus del fet que 3 de cada 4 projectes a Verkami aconsegueixin el finançament desitjat. El 2016 vam assolir un percentatge d'èxit del 76%, el més alt del món!
Més recursos per invertir en el teu projecte
Fer servir la nostra plataforma i els serveis de suport i assessorament personalitzat per a la teva campanya només et costarà un 6,5% + IVA tot inclòs del que recapti el projecte i només en el cas que aquest aconsegueixi l'objectiu de recaptació. Això representa un estalvi del 3-4% respecte a la resta d'alternatives de crowdfunding.
Tingues en compte aquests costos de gestió de la campanya quan defineixis el teu objectiu de finançament.
Aquest 6,5% correspon a un 5% dels serveis de Verkami + 1,5% de les despeses de gestió dels pagaments amb targeta.
Un projecte que treballarem perquè estigui òptimament plantejat amb una mínima comunitat interessada i una bona difusió per arribar-hi, és la clau de l’èxit.
Pots fer-te una idea aproximada de quanta gent necessitaràs per finançar el teu projecte tenint en compte que la mitjana d’aportació a projectes de crowdfunding és d’uns 35€:
OBJECTIU / 35€ = nº de MECENES
Per altra banda, la conversió de visites en aportacions en els projectes de crowdfunding és d’aproximadament el 2%. És a dir, que 2 de cada 100 visites que s’aconsegueixen acaben fent alguna aportació.
nº de MECENES x 50 = nº de visites que hem d’aconseguir
Si entre tots els potencials contactes i amb el suport d’altres cercles, col·lectius, mitjans, influencers… sembla factible aconseguir aquesta quantitat de visites al projecte durant els 40 dies de campanya... Endavant! amb una bona feina el teu projecte serà fet amb crowdfunding!
A Verkami entenem el crowdfunding com un intercanvi entre públic i creador on tots dos hi surten guanyant. El creador aconsegueix fer realitat el seu projecte i el públic obté recompenses exclusives a un preu just i raonable.
Dedica temps a dissenyar unes grans recompenses pensant en el teu públic i relacionades amb el projecte que vols finançar. Especials i úniques per recompensar la gent que et farà confiança i que aportant a la campanya sigui l’única manera d’aconseguir-les.
Pensa primer en què pots oferir, agrupa-ho després en diversos packs i finalment posa’ls-hi un preu ajustat.
Està demostrat que les campanyes curtes i ben plantejades són més efectives, i és temps més que suficient per assolir pressupostos molt ambiciosos, per això vam ser pioners en introduir la campanya de 40 dies com a màxim.
Totes les nostres campanyes són de ‘tot o res’ . En els 40 dies els projectes han d’aconseguir l’objectiu. Si no, les aportacions seran retornades als mecenes i no es cobra res a ningú. D’aquesta manera no et veuràs obligat a tirar endavant el teu projecte amb un pressupost insuficient perquè hi ha mecenes que estan esperant les seves recompenses.
Tu decideixes el pressupost, demana el mínim necessari per tirar endavant el teu projecte i complir amb els teus mecenes, sempre podràs superar l’objectiu!
En general no es poden considerar donacions, i per tant s’hauran de pagar els impostos corresponents. Tant des d’un punt de vista comptable com d’una perspectiva fiscal els ingressos que obtingui l’artista caldrà tractar-los com a ingressos de l’activitat, i per tant comptabilitzar-ho dins del resultat de l’explotació.
El rendiment, diferencia entre els ingressos obtinguts i les despeses necessàries per a la realització de l’activitat, estarà subjecte a la tributació en la Imposició directa del creador.
La tributació dependrà de la legislació específica del país on et trobis i de la teva figura jurídica com a creador entre altres factors.
Pioners del crowdfunding a Europa, vam néixer el 2010 a Mataró (Barcelona) fruit de la passió per la creativitat, l'art i el coneixement d'un pare i dos fills: Joan, Adrià i Jonàs Sala —un biòleg, un historiador de l'art i un doctor en física — i amb l'objectiu d'ajudar a artistes i creadors a fer realitat els seus projectes i oferir una nova forma de viure i consumir cultura, des de Barcelona per al món.
Verkami és un neologisme en esperanto que significa "amant de la creació". Avui en dia, ‘fer un Verkami’ s'ha convertit en sinònim de ‘fer una campanya de crowdfunding’ i Verkami en un referent mundial del crowdfunding creatiu. I hem fet realitat el nostre somni de tenir l'oportunitat de col·laborar amb artistes i creadors als quals admiràvem per fer realitat els seus projectes i descobrir pel camí a moltíssims més que s'han convertit en part de la família.
Ara la família verkamista és nombrosa, i som més de 10 verkamis assessorant, comunicant, desenvolupant i programant per oferir la millor experiència de crowdfunding creatiu, compromès i de qualitat:
I altres molts amics i col·laboradors/es que ens acompanyen en aquesta aventura :)
Per conèixer una mica més la nostra història i les dades de Verkami, pots donar un vol pel nostre Resum de l'any.
Coneix a centenars d'autors i les seves experiències amb el crowdfunding al nostre Blog.
Vols saber més? Consulta l'Ajuda per a Autors o les Preguntes freqüents.